Verzenden & verzendkosten

Bestellen en Levering

Jafra producten zijn niet altijd op voorraad. Meestal worden de producten op moment van bestellen besteld bij het distibutiecentrum in Duitsland. Hierdoor zijn we afhankelijk van de vervoerder vanuit Duitsland. In de praktijk betekent dit, dat de levertijd meestal 1 kalenderweek is. Heb je haast met de bestelling, laat het me dan weten. In dat geval probeer ik via collega's iets te regelen. Zodra het product bij ons ontvangen cq. op voorraad is, dan is de levertijd ca. 2 dagen. 

Bezorgdienst

Al onze leveringen lopen via PostNL. Zij hanteren standaard een levertijd van 24 uur, maar in een enkel geval zal dat iets langer zijn.

Vertraging

Het kan gebeuren dat een bestelling wat vertraging op loopt bij het vervoersbedrijf. Hiervoor zijn wij echter niet verantwoordelijk. Wanneer je een mail van ons hebt ontvangen over de verzending, maar je hebt de bestelling niet ontvangen, vragen wij je 3 werkdagen geduld te hebben. Wanneer je dan nog niets hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via de mail(paula@jafrashop.nl) of telefoon (06-40400321).

Gratis verzending

Bestellingen boven € 50,- worden gratis verzonden, met uitzondering van de Sale. Je ontvangt van ons een Track&Trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Pakketpost

Een aantal items (o.a. tassen) passen niet in een brievenbuspakket. Deze items worden standaard met pakketpost verzonden. De kosten hiervoor bedragen € 6,95.

Gratis afhalen

Het is ook mogelijk te kiezen voor “gratis afhalen”. Wanneer je bestelling klaar staat, zullen we contact opnemen om af te spreken wanneer de bestelling in Rijnsburg opgehaald kan worden.